
Μετά το απαλλακτικό που ζήτησε από την δισκογραφική εταιρία Heaven, η Μάρω Λύτρα υπέγραψε με την Sony BMG.Η γνωστή τραγουδίστρια αυτήν την εποχή ετοιμάζει...
το νέο της album από την καινούρια της εταιρία.Την παραγωγή του album έχει αναλάβει ο πολύ γνωστός παραγωγός, Γιάννης Δόξας.Οι συντελεστές του album της όμορφης Μάρως δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη πάντως πρόκειται για πολύ δυνατό υλικό απο πολύ γνωστούς συνθέτες.Το πρώτο δείγμα του cd album θα βγει μέσα στον Δεκέμβριο.Αναμένουμε την επιστροφή της Μάρως Λύτρα από τη νέα δισκογραφική της στέγη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου