ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2009

Παπουτσάκη: "Αν ήμουν παντρεμένη, κανείς δεν θα μου ΄λεγε τίποτα"

Μιλάει για όλα στην εκπομπή της Σταματέρη!


Την Κατερίνα Παπουτσάκη έχει την Κυριακή η Μαρία Σταματέρη και τα γυρίσματα αποκάλυψαν πολλά για την νεαρή ηθοποιό που για πρώτη φορά μιλάει ανοιχτά για όλους και για όλα. «Αν ήμουν παντρεμένη φαντάζομαι ότι κανείς δεν θα μπορούσε να μου προσάψει κάτι. Τι μου καταλογίζουν δηλαδή, το ότι δεν...



έχω βρει ακόμα τον άνθρωπό μου; Μπορεί σε τελική ανάλυση αυτό να είναι και λίγο πληγωτικό για μένα. Από την άλλη δεν μπορώ να μπω στη διαδικασία υποκρισίας μόνο και μόνο για να πω ότι συνδέομαι με κάποιον. Όχι, ευχαριστώ πάρα πολύ». ήταν η απάντησή της σε ερώτηση της Μαρίας Σταματέρη για το αν νιώθει παρεξηγημένη από κάποιους. 


troktiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου