ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2009

Η τελευταία επιθυμία του Ντε Νίγκρις



Στις 21 Οκτωβρίου ο Αντόνιο Ντε Νίγκρις επικοινώνησε για τελευταία φορά με τους αναγνώστες της ιστοσελίδας "espndeportes" μέσω του προσωπικού blog που διατηρούσε.

Ο αδικοχαμένος Μεξικανός επιθετικός μοιραζόταν...

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ


...την μεγάλη επιθυμία του να εκπροσωπήσει την εθνική ομάδα της χώρας του στο Μουντιάλ της Νοτίου Αφρικής.

Παράλληλα αναφερόταν με τα πιο θερμά λόγια για την πόλη της Λάρισας αλλά και την ΑΕΛ. Ο τίτλος του κειμένου είναι χαρακτηριστικός του στόχου που είχε θέσει ο Ντε Νίγκρις: "Θέλω να παίξω στο Μουντιάλ".

"Γεια σας, είμαι ξανά μαζί σας. Πέρασε αρκετός καιρός από το τελευταίο κείμενο μου αλλά επέστρεψα σε κανονικούς ρυθμούς στη ζωή μου.

Όπως γνωρίζετε βρίσκομαι στην Ελλάδα με τη νέα μου ομάδα τη Λάρισα. Η μεταγραφή μου από την Άνκαρασπορ έχει ολοκληρωθεί με την υπογραφή μου σε συμβόλαιο δύο ετών.

Η νίκη της Λάρισας

Είμαι στα αλήθεια πολύ χαρούμενος στη Λάρισα όπου βρίσκομαι μαζί με την οικογένεια μου γιατί αγωνίζομαι. Το περασμένο Σαββατοκύριακο έπαιξα για 64 λεπτά και κερδίσαμε 2-0 την Skoda Ξάνθη.

Πέτυχα ένα γκολ που ακυρώθηκε. Ήταν λάθος απόφαση του επόπτη που θεώρησε πως ήμουν οφσάιντ. Αυτό που μετράει είναι πως νικήσαμε. Μου κόστισε το ξεκίνημα της σεζόν για δύο μήνες στην Άνκαρασπορ. Ήταν δύσκολα, όμως κάθε μέρα νιώθω καλύτερα από άποψη φυσικής κατάστασης.

Το στάδιο της προσαρμογής

Η πόλη που ζούμε ονομάζεται Λάρισα. Είναι μία ήσυχη περιοχή. Δεν ξέρω πόσους κατοίκους έχει αλλά είναι αρκετοί. Οι οπαδοί είναι παθιασμένοι και μας καλωσόρισαν θερμά. Είναι θαυμάσια έδω. Είμαστε πολύ χαρούμενοι και ελπίζω να επιτύχω.

Ο καιρός είναι σαν το Μεξικό, όπως όλες τις εποχές. Χειμώνας, καλοκαίρι, άνοιξη. Τώρα έχει αρχίσει να κάνει κρύο.

Η ελληνική πρόκληση

Το να βρίσκεσαι στην Ελλάδα είναι μία αληθινή πρόκληση. Θελώ πολύ να πετύχω τους στόχους μου εδώ. Το ελληνικό ποδόσφαιρο είναι σημαντικό στην Ευρώπη. Την περασμένη σεζόν η Λάρισα έπαιξε στο Kύπελλο ΟΥΕΦΑ και παλεύει για τις κορυφαίες θέσεις. Αυτή την περίοδο η ομάδα έκανε πολλές αλλαγές και οι νέοι ποδοσφαιριστές προσπαθούν να προσαρμοστούν το συντομότερο δυνατό και να βοηθήσουν τον σύλλογο να πετύχει τους στόχους του.

Το μεγάλο όνειρο του Μουντιάλ

Το μόνο πράγμα που μπορώ να κάνω είναι να συνεχίσω να δουλεύω και να σκοράρω. Θελω να σημειώσω όσο πιο πολλές επιτυχίες μπορώ για μένα αλλά και για τη Λάρισα προκειμένου να μην χάσω τις ελπίδες μου για να με καλέσει ο Χαβιέ Αγκίρε στην εθνική ομάδα.

Ήδη έχουμε το εισιτήριο για τη Νότιο Αφρική και όπως όλοι οι Μεξικανοί ποδοσφαιριστές, θέλω να παίξω στο Μουντιάλ. Θα συνεχίσω να μάχομαι, δουλεύοντας σκληρά για να βρεθώ στην ομάδα. Θέλω να προετοιμαστώ για την ευκαιρία μόλις έρθει.

Δεν θεωρώ πως μειονεκτώ σε σχέση με άλλους Μεξικανούς παίκτες γιατί γνωρίζω πως μόλις αρχίσω να σκοράρω η Λάρισα είναι η ομάδα που θα μου δώσει την ευκαιρία. Θα πρέπει να δείξω τις ικανότητες μου".




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου