ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2009

Παπαμιχαήλ: "Με έδερνε αλλά τον δικαιολογώ"



Ο Παπαμιχαήλ σε μια συνέντευξη στην Τατιάνα μίλησε για τους γονείς του. Συγκλονιστικό ήταν αυτό που είπε για τον πατέρα του, οτι τον έδερνε αλλά τον δικαιολογεί γιατί...



έπινε! Και όπως αυτός πέρασε απο ουσίες και ξέρει πως αλλάζει ο άνθρωπος όταν κάνει χρήση, έτσι δικαιολογεί και τον πατέρα του επειδή έκανε χρήση αλκόολ.



troktiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου