Η τραγουδίστρια συναντήθηκε μαζί τους πριν από λίγες ημέρες σε καφέ του Κολωνακίου και της πρότειναν να πρωταγωνιστήσει σε μιούζικαλ, σε θέατρο της Αθήνας.
Μπορεί οι συζητήσεις να βρίσκονται ακόμη σε πρώιμο στάδιο, ωστόσο, η είδηση έγινε αμέσως γνωστή.
Η Δέσποινα Βανδή δεν έχει απαντήσει ακόμη στην πρόταση, δεν αποκλείεται, όμως, να κάνει την παρθενική της εμφάνιση στο θεατρικό σανίδι.
Η τραγουδίστρια έχει συνεργαστεί και στο παρελθόν με το συγγραφικό δίδυμο, με μεγάλη μάλιστα επιτυχία, όταν υποδύθηκε μια λαϊκή τραγουδίστρια στο σίριαλ, «Δύο Ξένοι».
Πάντως, προς το παρόν, η Δέσποινα έχει στο μυαλό της μόνο την πρεμιέρα της σε νυχτερινό κέντρο της Θεσσαλονίκη, όπου θα εμφανίζεται με τους Goin Through.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου