ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009

Στ.Ψάλτης: «30 χρόνια είμαι άνεργος από την τηλεόραση»




Την έντονη πικρία του για τη σχέση του με την τηλεόραση εξέφρασε σε τηλεοπτική συνέντευξη που παραχώρησε ο μεγάλος ηθοποιός Στάθης Ψάλτης.
«Εδώ και 30 χρόνια είμαι άνεργος από την τηλεόραση, επειδή δεν με παίρνουν»,  δήλωσε ο γνωστός ηθοποιός δίνοντας τη δική του ερμηνεία στο γεγονός: «Οι υπεύθυνοι λένε, έλα μωρέ αυτοί τελειώσανε, γεμίζουν μόνο τα θέατρα». Αναφερόμενος φυσικά όχι μόνο στον εαυτό του αλλά και σε άλλους αξιόλογους καλλιτέχνες που απέχουν από τη μικρή οθόνη.
«Κάθε χρονιά που έκανα επιτυχία στο Δελφινάριο, έσπαγα το δεξί μου πόδι» είπε χαρακτηριστικά ο Στάθης Ψάλτης.
Μιλώντας για την προσωπική του ζωή ανέφερε με συγκίνηση πως «Τρία είναι τα δώρα της ζωής μου: η κόρη μου, η γυναίκα μου και κάτι που μου είπε ο Λάκης Λαζόπουλος».
Τι όνειρα έχει; Εξομολογήθηκε πως το μόνο που ονειρεύεται έντονα πια είναι να γεράσει υγιής αλλά και να παίξει με τον Λάκη Λαζόπουλο που εκτιμά ιδιαίτερα.

stifora.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου