Δεν ιδρώνει το αυτί της Όλγας Φαρμάκη με τις εκλογές, ούτε με τις δημοτικές, ούτε και με τις ευρωεκλογές.
Το γνωστό μοντέλο διάλεξε να περάσει την Κυριακή κάνοντας ηλιοθεραπεία
και πόσταρε μια φωτογραφία στον λογαριασμό της στο Instagram για να μας
κάνει να ζηλέψουμε.

http://www.zougla.gr/lifestyle/article/i-olga-farmaki-anevase-mia-fotografia--kolasi-sto-instagram
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου