Το γνωστό μοντέλο διάλεξε να περάσει την Κυριακή κάνοντας ηλιοθεραπεία και πόσταρε μια φωτογραφία στον λογαριασμό της στο Instagram για να μας κάνει να ζηλέψουμε.
Δευτέρα 26 Μαΐου 2014
Η Όλγα Φαρμάκη ανέβασε μια φωτογραφία – κόλαση στο Instagram
Το γνωστό μοντέλο διάλεξε να περάσει την Κυριακή κάνοντας ηλιοθεραπεία και πόσταρε μια φωτογραφία στον λογαριασμό της στο Instagram για να μας κάνει να ζηλέψουμε.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου