Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2009

Μετά το "new moon" όλες φοράνε μαύρα

Η ...νύχτα με τους βρυκόλακες. Μιλάμε ότι η κοπέλα έχει τσαντιστεί τόσο πολύ που έχει φορέσει ότι πιο μαύρο μπορεί και ένα καλσόν από αυτά που φοράνε στην ...τρούμπα(συγνώμη κιόλας) και πήγε να βγάλει φωτογραφία.
Είναι τόσο μεγάλη η ...



απογοήτευση της Κατερίνας Παπουτσάκη που και αυτή με ένα κατράμι-ρούχο έκανε την έξοδο της.

Πολύ "new moon" έχει πέσει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου