Η ...νύχτα με τους βρυκόλακες. Μιλάμε ότι η κοπέλα έχει τσαντιστεί τόσο πολύ που έχει φορέσει ότι πιο μαύρο μπορεί και ένα καλσόν από αυτά που φοράνε στην ...τρούμπα(συγνώμη κιόλας) και πήγε να βγάλει φωτογραφία.Είναι τόσο μεγάλη η ...

απογοήτευση της Κατερίνας Παπουτσάκη που και αυτή με ένα κατράμι-ρούχο έκανε την έξοδο της.
Πολύ "new moon" έχει πέσει...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου