ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Τετάρτη 29 Ιουλίου 2015

Η δήλωση «βόμβα» γνωστού τηλέ-μάγειρα που ξεπερνάει και αυτή του «Mr 4000» Γιάννη Σπαλιάρα


Η δήλωση «βόμβα» γνωστού τηλέ-μάγειρα που ξεπερνάει και αυτή του «Mr 4000» Γιάννη Σπαλιάρα
Μετά τον Γιάννη Σπαλιάρα ένα ακόμη γνωστό πρόσωπο της τηλεόρασης έρχεται να κάνει πιπεράτες αποκαλύψεις για την ερωτική του δραστηριότητα.

 Ο Διονύσης Αλέρτας σε συνέντευξή του στο «You» εξομολογείται την ακραία εμπειρία που είχε στο σεξ, όταν αντιλήφθηκε πως ο άντρας της παρτενέρ του, τους έπαιρνε μάτι.


Οι μετοχές σου στις γυναίκες ανέβηκαν από τότε που βγαίνεις στην τηλεόραση;

«Δεν θα έλεγα ότι έχω παράπονο. Δεν είχα και ποτέ! (γέλια)»

Έχεις μετρήσει με πόσες έχεις πάει;

«Πραγματικά δεν μπορώ, χάνομαι στον λογαριασμό!»

Ταυτόχρονα με πόσες γυναίκες έχεις πάει;
«Με δύο, πολλές είναι;»

Έχεις κάνει κάτι παραπάνω;

«Ε, όχι, εντάξει, μετά δεν είναι σεξ είναι διαδήλωση! Μέχρι δύο είναι καλά.»

Από τους τηλεοπτικούς σεφ ποιον ξεχωρίζεις;

«Δεν ξέρω. Κανέναν, μάλλον».

Το πιο ακραίο που έχεις κάνει στον έρωτα ποιο είναι;


«Έχω κάνει πολλά ακραία. Είμαι νορμάλ γενικά, δεν είμαι ανώμαλος. Και δεν μετανιώνω για τίποτα. Εκείνο που μου είχε κάνει εντύπωση ήταν που τα είχα με μια παντρεμένη και στην πορεία κατάλαβα πως μας έπαιρνε μάτι ο άντρας της! Δεν ξέρω για ποιον είναι το τραγικό, για μένα που δεν φοβόμουν ή για εκείνον που άντεχε να βλέπει τη γυναίκα του με άλλον! Άσ” τα, άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου!»

http://www.govastileto.gr/lifestyle/celebrities-world/i-dilosi-vomva-gnostou-tile-magira-pou-ksepernai-ke-afti-tou-mr-4000-giani-spaliara/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου