ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Παρασκευή 8 Μαΐου 2020

Ειρήνη Παπαδοπούλου: Το εντυπωσιακό δώρο του αγαπημένου της για τη γιορτή της


Ειρήνη Παπαδοπούλου: Το εντυπωσιακό δώρο του αγαπημένου της για τη γιορτή της

Την ονομαστική της εορτή είχε την Τρίτη η Ειρήνη Παπαδοπούλου και ο αγαπημένος της, Αλέξανδρος Πασχαλάκη,  της έκανε ένα εντυπωσιακό δώρο!

Η τραγουδίστρια δημοσίευσε μια φωτογραφία στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram για να ευχαριστήσει όλους εκείνους που της ευχήθηκαν, στην οποία ποζάρει έχοντας πίσω της πολλά κόκκινα μπαλόνια και κρατώντας ένα μεγάλο κουτί με κατακόκκινα τριαντάφυλλα.
«Το ευχαριστώ είναι λίγο για την φετινή μου ονομαστική γιορτή. Σας ευχαριστώ δυνατά μέσα από την καρδιά μου που ξεχείλισε από αγάπη κ ευτυχία από τα τόσα μηνύματα, αλλά και αυτούς που βρήκαν τον τρόπο να έρθουν κοντά κ να τα κάνουν μοναδικά, σε μια δύσκολη περίοδο… Είμαι ευγνώμων και δε θα μπορούσα να είμαι κάτι λιγότερο όσο έχω υγεία και αγάπη», σχολίασε στη λεζάντα της ανάρτησής της.

https://www.govastileto.gr/lifestyle/irini-papadopoulou-to-entiposiako-doro-tou-agapimenou-tis-gia-ti-giorti-tis/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου