Κυριακή 3 Μαΐου 2020

Αλεξάνδρα Ούστα: Οι πρώτες βόλτες με τον νεογέννητο γιο της


Αλεξάνδρα Ούστα: Οι πρώτες βόλτες με τον νεογέννητο γιο της

Η Αλεξάνδρα Ούστα βιώνει μοναδικές στιγμές στο πλευρό του συζύγου της Γιάννη Σαρακατσάνη
και του νεογέννητου γιου τους.

Μετά τον ερχομό του μικρού τους πρίγκιπα, στις 21 Φεβρουαρίου, η ζωή της Αλεξάνδρα Ούστα και του Γιάννη Σαρακατσάνη έχει αλλάξει προς το καλύτερο. Χαρακτηριστικό είναι πως η Αλεξάνδρα ξεκίνησε τις βόλτες με τον γιο της.
Με αφορμή την Πρωτομαγιά και τον καλό καιρό, μαμά και γιος βγήκαν στο Παλαιό Φάληρο για περίπατο.
Μάλιστα, η Αλεξάνδρα Ούστα δεν δίστασε να δημοσιεύσει και στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, μια φωτογραφία. «Καλή πρωτομαγιά!!! ...το λουλούδι είναι στο καρότσι!», έγραψε στη λεζάντα της ανάρτησής της.
https://www.govastileto.gr/lifestyle/aleksandra-ousta-i-protes-voltes-me-ton-neogenito-gio-tis/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου