«Όταν έκατσα κάτω γιατί τα πόδια μου δεν άντεχαν άλλο, εσείς με γεμίσατε δύναμη κ με κάνατε να ξεχάσω κάθε πόνο ... Μια από της ωραιότερες στιγμές τις ζωης μου.... Θεσσαλονίκη σ ευχαριστώ πολυυυυυυυυυ......» έγραψε χαρακτηριστικά.
http://www.govastileto.gr/lifestyle/gnosti-tragoudistria-stamatise-na-tragouda-ki-ekatse-kato-sti-skini-ti-sinevi/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου