Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014

Πασχάλης εναντίον Χατζηγιάννη: «Δεν μου αρέσει καθόλου, η φωνή του είναι κακή»!

O Πασχάλης Aρβανιτίδης σε πρόσφατη τηλεοπτική του συνέντευξη αναφέρθηκε στον Μιχάλη Χατζηγιάννη, λέγοντας χαρακτηριστικά:  «Ο Χατζηγιάννης είναι ένας εκπρόσωπος του σύγχρονου τραγουδιού. Κινήθηκε σε ένα κόσμο εμπορικό, που πρέπει να εισέπραξε πολλά
χρήματα από τις εταιρίες, από τις συναυλίες, με άλλο τρόπο προβολής και πώλησης του καλλιτέχνη γενικότερα».
Στη συνέχεια, ο Πάσχάλης πρόσθεσε στην κάμερα της εκπομπής «Όλα Καλά»: «Είναι ένας καλός καλλιτέχνης, το πακέτο του δεν είναι κακό. Τελευταία δεν πάει καλά, δεν μου αρέσει καθόλου, έχει εγκαταλείψει τον καλλιτέχνη. Ο Χατζηγιάννης δεν τα πάει καλά τελευταία, η φωνή του είναι κακή».

 http://www.freegossip.gr/index.php/site/article/88243/pasxalhs-enantion-xatzhgiannh-den-moy-aresei-katholoy-h-fwnh-toy-einai-kakh-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου