Ο τραγουδιστής βρίσκεται στο πλευρό των κατοίκων της Κεφαλονιάς
Συγκλονισμένος είναι, όπως και όλοι οι Έλληνες, ο Αντώνης Ρέμος από τα όσα έχουν συμβεί στην Κεφαλονιά τις τελευταίες ημέρες και από το πόσο έχουν πληγεί οι κάτοικοι του νησιού, μετάκαι από τον νέο σεισμό που χτύπησε τα ξημερώματα της Δευτέρας το νησί.
Ο καλλιτέχνης έδειξε πόσο ευαισθητοποιημένος και συγκινημένος είναι μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter, όπου και ανάρτησε το δικό του μήνυμα.
«Θεέ λυπήσου τους ανθρώπους σου στην Κεφαλονιά!», έγραψε ο Αντώνης Ρέμος και λίγο αργότερα ανέβασε και μια φωτογραφία στον λογαριασμό του στο Instagram, γράφοντας: «Έτσι, για να μην ξεχνάμε αυτές τις δύσκολες ώρες, την πανέμορφη Κεφαλονιά μας».
http://www.freegossip.gr/index.php/site/article/82352/antwnhs-remos-thee-lyphsoy-toys-anthrwpoys-soy-sthn-kefalonia
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου