Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

Το φόρεμα μάς έκανε τη χάρη!

Το φόρεμα μάς έκανε τη χάρη!
Με το χαμόγελο στα χείλη πήγαν για ύπνο οι φανατικοί θαυμαστές της Bo Osinski. Ο λόγος… προφανής!










Ο άνεμος είχε διάθεση για παιχνίδια και το χαλαρό… ένδυμα του γνωστού μοντέλου άφηνε ελάχιστα στη φαντασία κατά τη διάρκεια φωτογράφησης κοντά σε παραλία της Καλιφόρνια των ΗΠΑ.







Η Βο είχε κέφια και το «τυχερό» συνεργείο δεν σταματούσε να τρίβει τα χέρια του από ικανοποίηση.


http://www.zougla.gr/lifestyle/article/to-forema-mas-ekane-ti-xari


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου