Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

Βάσω Λασκαράκη: "Κόλαση! Έφτασα στη μέση... διάλειμμα και συνεχίζω"

Η Βάσω Λασκαράκη, που έγινε πρόσφατα μανούλα, δεν μπόρεσε να αντισταθεί στον σοκολατένιο πειρασμό! Η γνωστή ηθοποιός μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους μία
φωτογραφία που απεικονίζει ένα μία «κόλαση» όπως το χαρακτήρισε η ίδια! Μάλιστα, έγραψε χαρακτηριστικά: «Κόλαση !Έφτασα στην μέση διάλειμμα κ συνεχίζω ...Οικογενειακό είναι εντάξει; Όταν τρώμε γλυκό τρώμε δεν κοροϊδεύουμε».


Δες τη φωτογραφία…

laskaraki gluko twitter

laskaraki glukohttp://www.freegossip.gr/index.php/site/article/80532/basw-laskarakh-kolash-eftasa-sth-mesh-dialeimma-kai-synexizw

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου