Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Πως ήταν η πρώτη της μέρα στο πρωινό;



Η Άννα Πρέλεβιτς μίλησε για την εμφάνιση της στην εκπομπή «10 με 1 μαζί» του Σπύρου Χαριτάτου και τον Γιώργου Καραμέρου.


Πως σου φάνηκε η πρώτη σου μέρα;
Ομολογώ ότι είχα άγχος, αλλά ήταν το δημιουργικό. Αυτό που ζω θεωρώ ότι είναι το καλύτερο χριστουγεννιάτικο δώρο που μπορούσα να πάρω.

Οι γονείς σου σε παρακολούθησαν;
Ναι με είδαν και χάρηκαν πάρα πολύ, επειδή ξέρουν πόσο μου αρέσει να μαθαίνω. Και πραγματικά θέλω να μάθω τα πάντα σε ό,τι αφορά μια εκπομπή, και μπροστά αλλά και πίσω από τις κάμερες. Και είναι όλοι πολύ καλοί μαζί μου και με βοηθάνε πάρα πολύ, ειδικά ο Γιώργος και ο Σπύρος.

Αλήθεια, πως προέκυψε η συμμετοχή σου στο «10-1 Μαζί»;
Από το καλοκαίρι συζητούσα με τον ANT1. Eίχα κάνει γενικά δοκιμαστικά για να με δουν οι υπεύθυνοι του σταθμού, αλλά λόγω υποχρεώσεών μου με τον διαγωνισμό Μις Υφήλιος, δεν μπορούσα τότε να αναλάβω κάτι. Τώρα όμως η πρόταση του Σπύρου και του Γιώργου ήρθε τη σωστή στιγμή.

Πηγή:yupi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου