ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

Τα έβαλε με τα ριάλιτι



Καλεσμένος στην εκπομπή «Πρωινή Μελέτη» ήταν ο Αλέξανδρος Μπουρδούμης, και τα έβαλε με τα ριάλιτι παιχνίδια, για τα οποία το μόνο που είχε να πει ήταν πως είναι «εντελώς για τα σκουπίδια».


Όσον αφορά στην προσωπική του ζωή, αποκάλυψε πως είναι ζηλιάρης και πως έχει ψάξει το κινητό της συντρόφου του.

Κι αν νομίζατε πως είναι πάντα πιστός, ο Αλέξανδρος δηλώνει: «Έχω κάνει μία κουτσουκέλα. Έχω μάθει στη ζωή μου όμως να μην μετανιώνω για τίποτα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου