Η Reese Witherspoon φωτογραφήθηκε για το εξώφυλλο του περιοδικού Entertainment Weekly, όπου μίλησε και για το διαζύγιό της από τον Ryan Phillippe.
Παρότι ο χωρισμός της ήταν αρκετά δύσκολος, η Reese κρατά θετική στάση: «Μερικές φορές αισθάνομαι σαν να φοράω ένα κουστούμι που θέλω να το ξεκουμπώσω και να το πετάξω από πάνω μου. Όμως, δεν αισθάνομαι άσχημα για τίποτα από όσα έχω περάσει, είτε είναι το διαζύγιό μου, είτε άλλοι χωρισμοί, γιατί είναι όλα μέρος του ταξιδιού της ζωής. Έχω και εγώ αυτές τις εμπειρίες, όπως έχουν όλοι», δήλωσε η 34χρονη ηθοποιός.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου