Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

Η Alessandra έφερε το καλοκαίρι



Τι και αν βρισκόμαστε στην «καρδιά» του χειμώνα… κάποιες σκέφτονται το καλοκαίρι.


Μία από αυτές είναι και η Alessandra Ambrosio, η οποία φωτογραφήθηκε για την διαφημιστική καμπάνια των μαγιό «Koton Swimwear» που θα κυκλοφορήσουν το ερχόμενο καλοκαίρι.

Δείτε το σχετικό video…


Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 15 Δεκεμβρίου 2010, 04:48

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου