ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

Τι παίρνουμε αν ενώσουμε τους Simpsons με το Lost;



ΤΙΣ ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΣΕΙΡΕΣ

Οι Simpsons και οι το Lost ειναι δυο σειρές πολύ πετυχημένες αλλά και πολύ ξεχωριστές. Δεν έχουν καμία σχέση η μια με την άλλη. Μπορουν ομως να ενωθούν και το αποτέλεσμα θα είχε πολύ ενδιαφέρον

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου