
"Τι δουλειά έχει η Τζίνα Αλιμόνου-Βαρδινογιάννη, στο …Plaza Suite; (αποκλειστικό)
Μπορεί να απείχε καιρό από τον χώρο η Τζίνα Αλιμόνου-Βαρδινογιάννη -τελευταία της εμφάνιση ήταν στην σειρά «Μαρία η άσχημη»- για να γεννήσει την κόρη της και να είναι μαζί της στα πρώτα βήματά της, τώρα όμως είναι πανέτοιμη να γυρίσει στην υποκριτική και να...
ανέβει πάλι στην σκηνή.
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες μας λοιπόν, η Τζίνα θα πάρει μέρος στην γερή κωμωδία του Νιλ Σάιμον «Plaza suite», που διασκεύασαν οι Αλέξανδρος Ρήγας - Δημήτρης Αποστόλου και που πρόκειται να ανέβει, σε σκηνοθεσία του πρώτου, στη Θεσσαλονίκη και μετά σε περιοδεία ανά την Ελλάδα.
Πρωταγωνιστές της άκρως φιλόδοξης παραγωγής, θα είναι η Μίρκα Παπακωνσταντίνου και ο Αντώνης Καφετζόπουλος.
Αξίζει εδώ να σημειώσουμε, ότι η Τζίνα Αλιμόνου είχε κάνει ένα απ’τα πρώτα βήματά της στον χώρο της υποκριτικής, παίζοντας στους «Στάβλους της Εριέτας Ζαίμη», που είχαν κάνει για τον ANT1 οι Αλέξανδρος Ρήγας-Δημήτρης Αποστόλου και πάλι.
Αναμένουμε λοιπόν…
ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΟΥΖΙΩΤΗΣ"
http://mediasoup.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου