Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2009

Τι έγινε στο σπίτι του Brad και της Angelina;



ΠΗΓΕ Η ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ

Ενα πυροσβεστικό όχημα πήγε πριν λίγο στο σπίτι του Bead Pitt και της Angelina Jolie στο Los Angeles. Ακόμα δε ξέρουμε τι έχει συμβεί


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου