
Πριν τις γιορτές θα τελειώσει η σειρά του ΑΝΤ1 "Κάρμα" που δεν πήγε καθόλου καλά και έτσι θα κλείσει τον...
κύκλο της πριν το καταλάβουν και οι ηθοποιοί που έπαιξαν στους ρόλους. Καλά ήταν λίγο ακαταλαβίστικη σειρά. Έπρεπε να δεις όλα τα επεισόδια για να ξέρεις τι παίζει. Τα σήριαλ πρέπει να τα μαθαίνει ο κόσμος και όταν είναι στο 5ο επεισόδιο. Δεν χρειάζεται μεταφραστές για να ψυχαγωγηθεί για λίγη ώρα ξεκούρασης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου