
Φόρεσε τα μαύρα και πήγε στην...κηδεία. Μιλάμε για την νέα ταινία του Σάκη Ρουβά "Στα άκρα" και την κυρία που πήγε με μαυροφορεμένη στην πρεμιέρα.
Η...

σύζυγος του Σάκη Ρουβά, η Κάτια Ζυγούλη , κάτι ξέρει που πήγε ντυμένη στα μαύρα στην πρεμιέρα. Μάλλον είχε δει την πρώτη προβολή στο σπίτι και κάτι ξέρει που φόρεσε μαύρα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου