Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2009

Ο Μπέκαμ θέλει να μοιάσει στον Μπραντ Πιτ



Ο αστέρας του ποδοσφαίρου Ντέιβιντ Μπέκαμ (David Beckham) αποκάλυψε ότι άφησε μούσι για να μοιάσει στον Μπραντ Πιτ (Brad Pitt).Ο διάσημος παίκτης των "Λος Άντζελες Γκάλαξι" (LA Calaxy), εγκατέλειψε...


το ξυραφάκι για να γίνει το ίδιο σέξι με το Μπραντ:

"Είδα τον Μπραντ με το περίτεχνο μούσι του και ζήλεψα. Του πήγαινε πολύ", είπε ο 34χρονος Ντέιβιντ σε ραδιοφωνική εκπομπή την περασμένη εβδομάδα.

Στην συνέχεια, τόλμησε να παραδεχτεί ότι ο γόης του Χόλιγουντ Μπραντ Πιτ, αποτελεί το πρότυπο του γενικά:

"Είναι ένας από τους ανθρώπους που με έχουν εμπνεύσει".

Μπορεί στον Ντέιβιντ να άρεσε το μούσι, αλλά η Βικτόρια (Victoria Beckham) είχε τις αντιρρήσεις της, γι΄αυτό και τον έβαλε να το κουρέψει.

Έτσι, στον πρόσφατο Κυριακάτικο αγώνα του - στον οποίο αποκαλύφθηκε πως είναι ασθματικός - εμφανίστηκε χωρίς την περιβόητη γενειάδα!
http://www.womenonly.gr/article.asp?catid=15573&subid=2&pubid=6472149#

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου