ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2009

Εφιαλτικές οι στιγμές που έζησαν οι δυο δημοσιογράφοι στα χέρια των Σομαλών


ΜΑΣ ΒΑΣΑΝΙΣΑΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΧΤΥΠΗΣΑΝ

Οι δυο δημοσιογράφοι, απο τον Καναδά και την Ασυτραλία, που αφέθηκαν σήμερα ελεύθεροι ύστερα απο πολύμηνη ομηρία απο Σομαλούς, μίλησαν και είπαν για τις εφιαλτικές καταστάσεις που έζησαν στα χέρια των απαγωγέων. Οπως περιέγραψε ο Nigel Breannan, ο Αυστραλός φωτορεπόρτερ, οι απαγωγείς τπν...

βασάνιζαν και τον χτυπούσαν. Ηταν μια πολύ δύσκολη κατάσταση για αυτόν και τη συνάδελφό του. Ηταν για 10 ολόκληρους μήνες στην απομόνωση χωρίς φως. Σήμερα που οι απαγωγείς τους ετοίμασαν για να τους παραδώσουν,δεν ήξεραν τι ακριβώς θα γίνει, τα χειρότερα τους πέρασαν απο το μυαλό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου