ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Παρασκευή 20 Μαρτίου 2020

Το νέο μήνυμα του Tom Hanks για τον κορωνοϊό: «Δεν έχω πυρετό αλλά θλίψη…»


Το νέο μήνυμα του Tom Hanks για τον κορωνοϊό:  «Δεν έχω πυρετό αλλά θλίψη…»
Εξιτήριο πήραν από το νοσοκομείο ο Tom Hanks και η σύζυγός του, Rita Wilson, οι οποίοι βρέθηκαν θετικοί στον κορωνοϊό, ενώ βρίσκονταν στην Αυστραλία.
Το ζευγάρι πλέον παραμένει σε καραντίνα, ενώ μένει σε σπίτι που έχει νοικιάσει στην περιοχή του
Κουίνσλαντ.
Ο Tom Hanks δεν χάνει ωστόσο ποτέ το χιούμορ του, κάτι που έδειξε με τη νέα του ανάρτηση στο Instagram.

Συγκεκριμένα ο χολιγουντιανός ηθοποιός ανέβασε μια φωτογραφία με την αγαπημένη του γραφομηχανή, την οποία πήρε μαζί του στην Αυστραλία και αφού αποκάλυψε πως ο ίδιος και η σύζυγός του πλέον δεν έχουν πυρετό, έγραψε με χιούμορ πως η Rita τον κερδίζει διαρκώς… στα χαρτιά.
«Γεια σας φίλοι μου! Καλά νέα: Μια εβδομάδα μετά το τεστ που έδειξε ότι είμαστε θετικοί στον κορωνοϊό και την αυτο- απομόνωση τα συμπτώματα είναι σχεδόν ίδια. Δεν έχω πυρετό αλλά θλίψη… Απλώνοντας τα ρούχα και πλένοντας τα πιάτα μετά πρέπει να ρίξω ένα υπνάκο στον καναπέ. Τα κακά νέα: Η γυναίκα μου Ρίτα Γουίλσον με έχει κερδίσει στο Gim Rummy πάνω από 6 φορές και προηγείται 201 πόντους. Ταξίδεψα εδώ με μια γραφομηχανή που κάποτε αγαπούσα (λέγεται corona). Eίμαστε μαζί σε όλο αυτό. Μειώστε τα ποσοστά του ιού με τον τρόπο σας.» έγραψε ο σταρ στην ανάρτησή του.

https://www.govastileto.gr/lifestyle/to-neo-minima-tou-tom-hanks-gia-ton-koronoio--den-exo-pireto-ala-8lipsi/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου