ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2020

Η Αννα Φόνσου μιλάει για την περιπέτεια με την υγεία της


Η Αννα Φόνσου μιλάει για την περιπέτεια με την υγεία της

Η Άννα Φόνσου κατά τη διάρκεια της παράστασης «7 Αναζητήσεις» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά το βράδυ του Σαββάτου ένιωσε μία έντονη αδιαθεσία και λιποθύμησε.
Η γνωστή ηθοποιός με το που εμφανίστηκε πάνω στη σκηνή και άρχισε το μονόλογο της για τις
αναζητήσεις στη καταστροφή της Σμύρνης, φώναξε προς το κοινό: «Συγγνώμη, δε μπορώ να συνεχίσω» και κατευθύνθηκε προς τα παρασκήνια όπου και λιποθύμησε.
Η ηθοποιός μίλησε σήμερα το πρωί στην εκπομπή «Το Πρωινό» και τη Φαίη Σκορδά και διέψευσε τις φήμες που την ήθελαν να νοσηλεύεται στο νοσοκομείο.
«Έπαθα έναν ίλιγγο πάνω στη σκηνή, δεν το έχω ξαναπάθει και εκεί που μίλαγα γύρναγαν όλα. Ζήτησα συγγνώμη από τους θεατές και δε θυμάμαι τίποτα, λιποθύμησα. Ήρθε ένας γιατρός και μετά ήρθα σπίτι μου και ήρθε ο δικός μου ο γιατρός και μου είπε ότι έχω ίλιγγο. Θα καθίσω στο κρεβάτι 1-2 μέρες. Δεν πήγα στο νοσοκομείο, έβαλα την υπογραφή μου και δεν πήγα», δήλωσε η Άννα Φόνσου.



 https://www.govastileto.gr/lifestyle/i-ana-fonsou-milai-gia-tin-peripetia-me-tin-igia-tis/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου