ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2019

Η απάντηση του Timberlake στις φήμες περί εξωσυζυγικής σχέσης και η δημόσια συγγνώμη στη γυναίκα του!


Η απάντηση του Timberlake στις φήμες περί εξωσυζυγικής σχέσης και η δημόσια συγγνώμη στη γυναίκα του!

O Justin Timberlake έσπασε τη σιωπή του και απάντησε στις φήμες που τον ήθελαν να διατηρεί εξωσυζυγική σχέση με τη συμπρωταγωνίστριά του, Alisha Wainwright.
Ο 38χρονος τραγουδιστής και ηθοποιός ζήτησε δημοσίως συγγνώμη από τη γυναίκα του, Jessica Biel
με την οποία είναι παντρεμένος εδώ και επτά χρόνια, διαψεύδοντας την εξωσυζυγική του σχέση με την Alisha Wainwright.

Όπως δήλωσε ο ίδιος μεταξύ άλλων: «Οι πρόσφατες φήμες έχουν πληγώσει τα άτομα που αγαπώ. Πρέπει να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχει γίνει τίποτα ανάμεσα σε εμένα και τη συμπρωταγωνίστρια μου. Ζητώ συγγνώμη από την υπέροχη γυναίκα μου και την οικογένεια μου, που τους έφερα σε αυτή την αμήχανη θέση» και συνεχίζει: «Ήπια λίγο παραπάνω εκείνη τη νύχτα και μετανιώνω για τη συμπεριφορά μου. Αυτό σίγουρα δεν είναι το παράδειγμα που θέλω να δώσω στον γιο μου. Θα προσπαθήσω να γίνω ο καλύτερος σύζυγος και πατέρας που θα μπορούσα να είμαι».
https://www.govastileto.gr/lifestyle/i-apantisi-tou-timberlake-stis-fimes-peri-eksosizigikis-sxesis-ke-i-dimosia-signomi-sti-gineka-tou/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου