ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2019

Νόνη Δούνια: Τα Χριστούγεννα που θα μείνουν χαραγμένα στη μνήμη της


Νόνη Δούνια: Τα Χριστούγεννα που θα μείνουν χαραγμένα στη μνήμη της

Δέκα αγαπημένα πρόσωπα περιγράφουν στο περιοδικό People τα Χριστούγεννα που δεν θα ξεχάσουν ποτέ.  Ανάμεσά τους και η Νόνη Δούνια, η οποία μίλησε για τα Χριστούγεννα που θα μείνουν για
πάντα χαραγμένα στην καρδιά και το μυαλό της.
«Η παιδική μου ανάμνηση από την περίοδο των Χριστουγέννων έχει να κάνει με τον μαγικό στολισμό της μητέρας μου. Θυμάμαι ότι μας έβαζε στα δωμάτιά μας μια αφίσα που έμοιαζε με ημερολόγιο και είχε παραθυράκια αριθμημένα από την 1η Δεκεμβρίου μέχρι την Πρωτοχρονιά. Το πιο ωραίο όμως είναι ότι τύλιγε τα δώρα από τις πρώτες μέρες του Δεκέμβρη, χωρίς όμως να βάζει πάνω καρτελάκι με το αντίστοιχο όνομα.


Έπρεπε, λοιπόν, εγώ και ο αδελφός μου να βρούμε ποιο κουτί ανήκε στον καθένα. Το θυμάμαι με νοσταλγία και χαρά. Όταν έγινα κι εγώ μητέρα, ήθελα να μεταφέρω αυτή τη μαγεία και στα παιδιά μου. Φτιάχναμε κάθε χρόνο ένα σενάριο γύρω από τον Άγιο Βασίλη και τα δώρα προκειμένου τα παιδιά να πιστεύουν.
Πριν από δύο χρόνια μάλιστα το χριστουγεννιάτικο δώρο που τους κάναμε ήταν ένα οικογενειακό ταξίδι στο Λονδίνο. Κάτω από το δέντρο τούς περίμενε μια βαλίτσα. Δεν γνώριζαν τίποτα από πριν. Ήταν μια υπέροχη έκπληξη», είπε χαρακτηριστικά.





 https://www.govastileto.gr/lifestyle/noni-dounia-ta-xristougena-pou-8a-minoun-xaragmena-sti-mnimi-tis/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου