ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2019

O Σταμάτης Κραουνάκης εξομολογείται: «Δεν ήθελα ποτέ να κάνω παιδιά γιατί…»


O Σταμάτης Κραουνάκης εξομολογείται: «Δεν ήθελα ποτέ να κάνω παιδιά γιατί…»

Στην κάμερα της εκπομπής «Έλα Χαμογέλα» μίλησε ο Σταμάτης Κραουνάκης ο οποίος και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στην επιθυμία του να μην κάνει παιδιά.

«Νομίζω θα ήμουν πολύ κακός γονέας. Είμαι ιδιοκτήτης. Θα φόρτωνα σε μία ψυχή κάτι που δεν θα ήθελα να το κάνω», είπε και πρόσθεσε:  «Στις προσωπικές μου σχέσεις, στις σχέσεις αγάπης τον “δέρνω” τον εαυτό μου. Τα έχω κάνει όλα σε σχέση. Έχω παρακολουθήσει σχέση μου και με έπιασε. Έγινα ρεζίλι. Πάντα γίνεσαι ρεζίλι. Αυτό που λέω είναι μην καθυστερείτε να φιλιά. Από το πρώτο ραντεβού να πέσουν τα φιλιά».

«Όταν αρχίζει η μεγάλη πάλη με τον δικό μας Σατανά, κυνηγάμε τον Θεό για να μας δώσει, ενώ ο Σατανάς είμαστε εμείς», κατέληξε ο αγαπημένος συνθέτης και στιχουργός.


 https://www.govastileto.gr/lifestyle/o-stamatis-kraounakis-eksomologite-den-i8ela-pote-na-kano-pedia-giati/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου