ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2019

Η αποκάλυψη της Ρένας Μόρφη: «Δε με αναγνωρίζουν και μου ζητάνε εισιτήριο»


Η αποκάλυψη της Ρένας Μόρφη: «Δε με αναγνωρίζουν και μου ζητάνε εισιτήριο»
Στην κάμερα της εκπομπής «Στη Φωλιά των Κούκου» μίλησε η Ρένα Μόρφη η οποία αποκάλυψε μεταξύ άλλων ότι συνήθως εκεί που τραγουδάει της ζητάνε να κόψει εισιτήριο γιατί δεν την
αναγνωρίζουν.
«Συνήθως, εκεί που τραγουδάω μου ζητούν εισιτήριο για να μπω μέσα γιατί δεν με αναγνωρίζουν. Πολλές φορές στην επαρχία, κάνουμε την πρόβα -και στην Αθήνα μου έχει συμβεί- μετά βγαίνω να πάρω ένα τσάι, ξαναμπαίνω και μου ζητούν εισιτήριο για να μπω. Τους λέω “τραγουδάω μέσα”. Πάω δίπλα στην αφίσα για να δουν ότι έχω την ίδια ελιά», είπε χαρακτηριστικά η τραγουδίστρια.


 https://www.govastileto.gr/lifestyle/i-apokalipsi-tis-renas-morfi-de-me-anagnorizoun-ke-mou-zitane-isitirio/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου