ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019

Bill Cosby: «Η δίκη μου για ναρκωτικά και σεξουαλική επίθεση ήταν «στημένη»


Bill Cosby: «Η δίκη μου για ναρκωτικά και σεξουαλική επίθεση ήταν «στημένη»

Ο ηθοποιός, Bill Cosby μίλησε στο National Newspaper Publishers Association’s BlackPressUSA.com και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στο  πώς είναι η ζωή στη φυλακή.

Ο ηθοποιός καταδικάστηκε τον Σεπτέμβριο του 2018 για τρία με δέκα χρόνια για χρήση ναρκωτικών και σεξουαλική επίθεση σε βάρος μίας γυναίκας.
«Έχουν απομείνει οκτώ χρόνια και εννέα μήνες. Όταν μιλάω για τη φυλάκισή μου, δεν πρόκειται να με ακούσετε να λέω ότι έχω τύψεις. Ήμουν εκεί, δεν μ’ ενδιαφέρει ποιοι άνθρωποι έρχονται να μου μιλήσουν γι’ αυτό, αφού δεν ήταν εκεί. Δεν ξέρουν». Αναφερόμενος στη δίκη του ο κωμικός λέει ότι ήταν άδικη. «Ήταν όλα στημένα. Αυτό με την επιτροπή κρίσης. Ήταν απατεώνες» είπε για τους ενόρκους που αποφάσισαν τον εγκλεισμό του.
Μιλώντας για το κελί του στις φυλακές ο Cosby το χαρακτηρίζει ως το «ρετιρέ» του, και πρόσθεσε ότι περνάει πολλές από τις ημέρες του μιλώντας με τους συγκρατούμενους του στο πλαίσιο του προγράμματος μεταρρύθμισης της φυλακών Mann Up. Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να ενθαρρύνει και να ενισχύσει τους Αφροαμερικανούς να αγωνίζονται με αυτοπεποίθηση και αξιοπρέπεια, καθώς και να βάζουν πάνω από όλα τις οικογένειές τους.
https://www.govastileto.gr/lifestyle/bill-cosby-i-diki-mou-gia-narkotika-ke-seksoualiki-epi8esi-itan-stimeni/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου