ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2019

Δημήτρης Πιατάς: «Ήμουν στην επιτροπή του Εθνικού Θεάτρου και έκοψα την κόρη μου»


Δημήτρης Πιατάς: «Ήμουν στην επιτροπή του Εθνικού Θεάτρου και έκοψα την κόρη μου»
Το πρωί του Σαββάτου έκανε πρεμιέρα για δεύτερη χρονιά η ψυχαγωγική εκπομπή του ALPHA «Καλύτερα δε γίνεται», με τους συντελεστές να έχουν ετοιμάσει πολλά και ενδιαφέροντα θέματα.
O Δημήτρης Πιατάς, ήταν ο πρώτος καλεσμένος της εκπομπής, ο οποίος έκανε μια αποκάλυψη που
δεν περιμέναμε!
«Η επωνυμία κάνει κακό σε όλα τα παιδιά» δήλωσε αρχικά ο ηθοποιός, σχετικά με την απόφαση της κόρης του να ακολουθήσει τα χνάρια του, ενώ όταν ρωτήθηκε αν ήταν μέλος επιτροπής κάποιου θεάτρου θα την περνούσε ή θα την έκοβε, εκείνος απάντησε: «Ήμουν μέλος στην κριτική επιτροπή του Εθνικού Θεάτρου. Πήρε μέρος στις εξετάσεις και εγώ τη μηδένισα. Την έκοψα. Έτσι, έδωσα τη δυνατότητα στους συναδέλφους να είναι πάρα πολύ αυστηροί… και δεν πέρασε».




 https://www.govastileto.gr/lifestyle/dimitris-piatas-imoun-stin-epitropi-tou-e8nikou-8eatrou-ke-ekopsa-tin-kori-mou/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου