ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Πέμπτη 22 Αυγούστου 2019

Ξανθή Τζερεφού: Η πρώην παίκτρια του GNTM ποζάρει με μαγιό και μιλάει για όλους και όλα


Ξανθή Τζερεφού: Η πρώην παίκτρια του GNTM ποζάρει με μαγιό και μιλάει για όλους και όλα

Μια αποκαλυπτική συνέντευξη στο περιοδικό YOU παραχώρησε η πρώην παίκτρια του GNTM, Ξανθή Τζερεφού, η οποία μίλησε για όλους και όλα.
Με τι ασχολείσαι αυτή την περίοδο;
Κυρίως με το modelling, κάνω casting, φτιάχνω το book μου για να πάω στο εξωτερικό και θα
παρακολουθήσω μαθήματα υποκριτικής γιατί από τα πέντε μου ασχολούμαι με θεατρικά, είναι κάτι που μου αρέσει και θέλω να το συνεχίσω. Θα ήθελα να δοκιμάσω τον εαυτό μου στην τηλεόραση ή στο θέατρο, είχα δύο προτάσεις για σίριαλ, αλλά δεν έκανα για τους ρόλους. Με φαντάζονταν διαφορετική και ήθελαν να μοιάζω μεγαλύτερη, αλλά δεν φαίνομαι με τίποτα για 30άρα.
Υπήρξε σχεδιαστής που σου είπε «δεν μπορώ να σου δώσω ρούχο»;
Δεν μου το έχουν πει αυτό, αλλά υπάρχουν casting που δεν μπορώ να πάω. Οι σχεδιαστές έχουν ένα πολύ συγκεκριμένο νούμερο, στο οποίο δεν μπαίνω και λένε πως δεν προλαβαίνουν να το αλλάξουν για να μπω μέσα, οπότε να μην έρθω στο casting. Δεν πιστεύω ότι δεν προλαβαίνουν, αλλά δεν πειράζει, σιγά-σιγά θα το αποδεχτούν και θα το αλλάξουν.

Έχεις δει κάποια αλλαγή στη στάση τους;
Ναι, πριν το παιχνίδι δεν είχαν καν στο μυαλό τους ότι μπορείς να κάνεις modelling και να είσαι στα δικά μου κιλά. Τώρα έχει αρχίσει να το καταλαβαίνει και ο απλός κόσμος που μας έβλεπε στην τηλεόραση. Πολλά κορίτσια μού έχουν στείλει μήνυμα για να μου πουν ότι τους έδωσα αυτοπεποίθηση και τις βοήθησα. Δεν μου το λένε μόνο παιδιά που είναι πιο αφράτα, αλλά και παιδιά που έχουν διαβήτη, επειδή μίλησα ανοιχτά γι' αυτό.
Μετά το παιχνίδι σε ξέρει περισσότερος κόσμος. Το απολαμβάνεις ή σε κλείνει στον εαυτό σου;
Κυρίως χαίρομαι, αλλά ακόμα συμβαίνουν περίεργα πράγματα. Συνεχίζουν και με ακολουθούν στον δρόμο, ευτυχώς μετά από λίγο καιρό σταματούν μόνοι τους ή θα δουν ότι είμαι με παρέα και θα ντραπούν.
Έρχονται να σε φλερτάρουν μερικοί από αυτούς;
Θα μου μιλήσουν αρκετοί, αλλά από τον τρόπο τους φαίνεται ότι το κάνουν επειδή ήμουν στην τηλεόραση. Επειδή οι περισσότεροι είναι στην ηλικία μου, βλέπουν τα πράγματα λίγο διαφορετικά με το Instagram και με την τηλεόραση. Σοκαρίστηκα γιατί σίγουρα δεν περίμενα ότι θα κοιτούν τόσο πολύ το συμφέρον τους, θέλουν να πάρουν followers και μου το λένε κιόλας! Νομίζουν ότι θα κερδίσουν κάτι παραπάνω και μου φαίνεται περίεργο, γιατί εγώ δεν σκέφτομαι έτσι.

Επειδή παλιά ήσουν ξανθιά, οι άντρες προτιμούν τις ξανθιές ή τις κοκκινομάλλες;
Ξεκάθαρα τις κοκκινομάλλες, τους κάνει πιο πολύ εντύπωση. Συνδέουν διαφορετικά το κόκκινο, ως το χρώμα του πάθους.
Είσαι γυναίκα του πάθους;
Όχι, είμαι λίγο ψυχρή. Δεν μου βγαίνει να είμαι γατούλα όπως είναι μερικές. Αυτή είμαι και δεν αλλάζω, όποιος το δέχεται καλώς, είμαι απόλυτη σε αυτό.
Το «GNTM» σού έδωσε μια ώθηση;
Σίγουρα, γιατί όταν πας σε ένα casting ξέρουν πώς μπορείς να ποζάρεις και έχουν δει από πριν τη δουλειά σου, κάτι που δεν θα συνέβαινε αν δεν είχα πάει στο «GNTM». Όσον αφορά εμένα είναι πιο δύσκολα τα πράγματα για τα plus size μοντέλα στην Ελλάδα, γιατί δεν έχει ανοίξει ακόμα η αγορά. Δεν μπορώ να πω ότι δουλεύω σαν κανονικό μοντέλο, ούτε πως έχω δουλέψει όσο θα ήθελα, αλλά σίγουρα με βοήθησε το παιχνίδι.
Θα άλλαζες κάτι πάνω σου προκειμένου να βρεις πιο εύκολα δουλειά;
Όχι. Από τη στιγμή που νιώθω καλά με τον εαυτό μου και το σώμα μου, δεν θέλω να αλλάξω.
Έχεις πει ότι δεν έβγαινες με μαγιό στην παραλία πριν πάρεις κιλά, τώρα νιώθεις πιο άνετα;
Ναι, υπερβολικά άνετα μπορώ να πω (γέλια). Δεν θα κάτσω να δω αν με κοιτάνε ή αν με σχολιάζουν. Νομίζω ότι αυτό μας έχει «φάει», να δούμε τι θα μας πει ο διπλανός. Το θέμα είναι να νιώθεις καλά με τον εαυτό σου.

Σε χαρακτηρίζει μια αυτοπεποίθηση, από πού πηγάζει;
Δεν νομίζω ότι έρχεται ξαφνικά, αλλά σταδιακά και ενώ καταλαβαίνεις πως οτιδήποτε και να σου πουν, όσο και να σε στενοχωρήσει, πρέπει να ξέρεις ποια είσαι και να μη συγκρίνεις τον εαυτό σου με άλλες. Όσο ήμουν αδύνατη ήθελα να γίνω ξανθιά σαν την Barbie, μετά συνειδητοποίησα ότι δεν θα γίνω ίδια με όλες τις άλλες, έχω έναν δικό μου τύπο και αυτό με έκανε να νιώσω πιο δυνατή.
Υπάρχουν άνθρωποι που σε βρίζουν στο Instagram;
Όταν βγήκα από το παιχνίδι ναι, μπήκα στο Instagram και έπαθα σοκ. Τώρα δεν το βιώνω τόσο έντονα, άντε μία φορά το δίμηνο να μου πουν «είσαι χοντρή». Ωραία, και; (γέλια) Προσπαθώ να τα παίρνω στα αστεία πια, σιγά μην κάτσω να σκάσω.
Σε ενοχλεί να σε ρωτάνε για τα κιλά σου, όπως πρόσφατα που είπες ότι είσαι 72 κιλά;
Ίσα-ίσα, αν με ενοχλούσε κάποια ερώτηση δεν θα την απαντούσα. Το έκανα γιατί πολλοί αναρωτιούνται πόσα κιλά πρέπει να είσαι για να θεωρείσαι plus size. Από την άλλη αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα, κυκλοφορεί στο Internet ένα φάρμακο για το αδυνάτισμα, το οποίο συνοδεύεται από «συνέντευξή» μου, που λέει τα ακριβώς αντίθετα από αυτά που πιστεύω, οπότε μου στέλνουν πολλά μηνύματα για να τους μιλήσω σχετικά με αυτό. Γι' αυτό το έκανα, για να τους δείξω ότι δεν έχω χάσει βάρος, απλά κάνω γυμναστική.
Γίνεται διαφήμιση χρησιμοποιώντας την εικόνα σου αυθαίρετα;
Βέβαια. Μάλιστα με είχε επηρεάσει στην ψυχολογία μου γιατί δεν γίνεται κάποιος να σε χρησιμοποιεί έτσι και να είσαι οκ με αυτό. Το θέμα το έχει αναλάβει η Δίωξη, είναι πολύ συγκεκριμένοι αυτοί που το κάνουν, οι οποίοι δεν το έχουν κάνει μόνο σε μένα.

Για ποιο λόγο επηρεάστηκες, ενώ αντικειμενικά δεν έφταιγες;
Διάβαζα που έγραφαν ότι «έχασα κιλά για να νιώσω καλύτερα» ή «σιχαίνομαι τη γυμναστική» και άλλες τέτοιες χαζομάρες. Νιώθω μια ευθύνη όταν κυκλοφορεί κάτι τέτοιο, παρ' όλο που δεν φταίω, και σκέφτηκα μήπως πάθει κάτι κάποιος διαβάζοντάς το. Ίσως το πήρα λίγο πιο προσωπικά απ' όσο θα έπρεπε.
Γιατί δεν ρετουσάρεις τις φωτογραφίες σου;
Δεν καταλαβαίνω τον λόγο για να το κάνω. Είμαι αυτή και αυτό είναι το σώμα μου, αν ήθελα να αλλάξω κάτι πάνω σε αυτό θα το είχα κάνει. Για παράδειγμα, δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο να κάνω πιο στενή τη μέση μου ενώ είναι αυτή. Εκτός αυτού, θέλω να δείξω ότι δεν υπάρχει το τέλειο και πως είναι φυσιολογικό να έχουμε ατέλειες.
Ποια είναι η άποψή σου για τις πλαστικές;
Γενικά αν σε ενοχλεί κάτι να το αλλάξεις, αλλά δεν μου αρέσουν οι δραματικές αλλαγές. Είμαι της άποψης να κάνεις κάτι που «κολλάει» πάνω σου, μη γιορτάζεις της Μεταμορφώσεως (γέλια).
Τώρα που ξεκινάει το δεύτερο «GNTM» πώς σου φαίνεται;
Είμαι περίεργη να δω τι θα γίνει. Όσες πήγαμε στον Α' κύκλο ήμασταν στα τυφλά, δεν ξέραμε τι θα δούμε στο παιχνίδι, ούτε τι θα γίνει όταν βγούμε. Τα φετινά κορίτσια σίγουρα έχουν πάει διαβασμένα και πολύ καλά μάλιστα. Ξέρουν πώς να μιλήσουν στους κριτές, πώς να ντυθούν, πώς να βαφτούν, κάτι που πολλά κορίτσια έκαναν λάθος σε εμάς. Και σίγουρα ξέρουν το «μετά» και μπορεί να έχουν πάει μόνο γι' αυτόν τον λόγο.
Πιστεύεις ότι θα ακολουθήσει κάποια το δικό σου παράδειγμα;
Μακάρι να υπάρξει κάποια που να το ακολουθήσει και θα τη στηρίξω απόλυτα. Περιμένω να δω περισσότερα plus size μοντέλα φέτος, γιατί έκανα την αρχή, και θέλω να δω πώς βοήθησα και κατά πόσο θα είναι άνετα τα κορίτσια.
Θα αναγνώριζες κάποιο φάουλ στους κριτές σου;
Πιστεύω ότι σε ορισμένες οντισιόν ήταν πολύ σκληρός ο Δημήτρης Σκουλός, αλλά όταν βγεις έξω θα δεις πως έτσι είναι και στα casting. Σε μένα προσωπικά δεν πίστευα ότι ήταν πολύ αυστηροί.
Υπάρχει κριτής που δεν θα τον χαιρετούσες αν τον έβλεπες στον δρόμο;
Αυτό θα ήταν φοβερή αγένεια και χαζομάρα. Ουσιαστικά αυτοί οι τέσσερις άνθρωποι με έβαλαν εκεί που ήμουν, πίστεψαν σε μένα και με βοήθησαν. Δεν θα έκανα ποτέ κάτι τέτοιο, ίσα-ίσα που τους ευχαριστώ πολύ.
Αυτό το καλοκαίρι έχεις κάποια σχέση;
Όχι, πιστεύω ότι το καλοκαίρι πρέπει να είμαστε ελεύθεροι για νέες γνωριμίες, να περνάμε όμορφες στιγμές χωρίς να έχουμε στο μυαλό μας διάφορα. Αυτή τη στιγμή είμαι πολύ καλά με τον εαυτό μου, περνάω ωραία με τις φίλες μου και δεν μου έχει τύχει κάτι που θα έπρεπε να ασχοληθώ παραπάνω από ένα ραντεβού.
Γενικά έχεις σουξέ στους άντρες;
Οι περισσότεροι με φοβούνται. Με βλέπουν δυναμική και σταθερή σε αυτά που λέω, και δεν κάνω «νιάου», οπότε νομίζουν πως θα τα βρουν δύσκολα. Δεν το βγάζω από το μυαλό μου, είναι κάτι που έχω συζητήσει.
Έχεις χαστουκίσει κάποιον;
Θα το έκανα πολύ δύσκολα, γιατί θεωρώ ότι δεν έχεις δικαίωμα να σηκώσεις χέρι σε άλλον άνθρωπο, είτε γυναίκα είτε άντρα. Θα του έσκαγα κανένα λάστιχο στο αυτοκίνητο αν είχα τα νεύρα μου (γέλια). Σε καμία περίπτωση δεν είμαι εκδικητική πάντως.
Πάνω στα νεύρα σου τι έχεις κάνει;
Έχω αρχίσει να σπάω πράγματα πάνω σε τσακωμό: τασάκια, ποτήρια, βάζα... Μετά σηκώθηκα κι έφυγα, εκείνος μου ζήτησε συγγνώμη, αλλά αν ραγίσει το γυαλί δύσκολα ξανακολλάει. Η αλήθεια είναι πως δεν δίνω δεύτερες ευκαιρίες.
Τον ιδανικό άντρα πώς τον φαντάζεσαι;
Δεν έχω ιδανικό άντρα στο μυαλό μου, δεν μπορώ να σου πω ότι τον θέλω κάπως εμφανισιακά, γιατί με νοιάζει πιο πολύ να έχει χιούμορ και να περνάμε καλά, αυτό θα με τραβήξει.
Έχει διαφορά αν ο άντρας έχει κοιλίτσα ή 6 pack;
Όχι, ίσα-ίσα που οι άντρες με κοιλίτσα μού αρέσουν περισσότερο. Θα τρώμε μαζί burger, ενώ ο άλλος με το 6 pack θα κάνει διατροφή (γέλια).




 https://www.govastileto.gr/lifestyle/ksan8i-tzerefou-i-proin-pektria-tou-gntm-pozari-me-magio-ke-milai-gia-olous-ke-ola/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου