ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Τρίτη 20 Αυγούστου 2019

Δωροθέα Μερκούρη: Μιλάει πρώτη φορά για τον σύντροφό της!


Δωροθέα Μερκούρη: Μιλάει πρώτη φορά για τον σύντροφό της!
Η Δωροθέα Μερκούρη είναι ερωτευμένη και δεν το κρύβει!
Η ίδια περνάει την καλύτερη φάση της ζωής της και αυτή την περίοδο απολαμβάνει το καλοκαίρι της με μία κρουαζιέρα στην Σικελία.
Η μελαχρινή καλλονή μιλώντας στην εφημερίδα Real Life και την Νίκη Κώτσου, παραδέχτηκε πως
είναι πλέον δεσμευμένη: «Ο σύντροφός μου δεν μιλά ελληνικά. Μιλά πολλές γλώσσες, όπως εγώ. Θα μάθει και ελληνικά σε λίγο… Είναι πολύγλωσσος».
Μάλιστα, η Δωροθέα Μερκούρη το τελευταίο διάστημα άφησε για λίγο την Ελλάδα και επέστρεψε και ζει μόνιμα στην Ιταλία: «Μου αρέσει πολύ να είμαι στην Ιταλία. Να βλέπω φίλους και την οικογένειά μου. Επίσης, έχει πολύ ωραίο καλοκαίρι εδώ. Νιώθω Ιταλίδα όταν τρώω, τραγουδάω και γελάω. Όταν γκρινιάζω, νιώθω Ελληνίδα»
https://www.govastileto.gr/lifestyle/doro8ea-merkouri-milai-proti-fora-gia-ton-sintrofo-tis/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου