ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Κυριακή 4 Αυγούστου 2019

Εύα Τσάχρα: Ο γάμος μετά από μόλις έξι μήνες σχέσης με τον Αλέξη Μπούντρο και η γνωριμία τους


Εύα Τσάχρα: Ο γάμος μετά από μόλις έξι μήνες σχέσης με τον Αλέξη Μπούντρο και η γνωριμία τους
Η πρώην διαγωνιζόμενη του The Voice αλλά και του τελευταίου κύκλου του YFSF που κέρδισε τις εντυπώσεις μιλάει πρώτη φορά για τον γάμο της με τον Αλέξη Μπούντρο.
Το βράδυ της 11ης Ιουλίου ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram μια φωτογραφία
με νυφικό, ενημερώνοντας με αυτόν τον τρόπο όσους και όσες την ακολουθούν πως «Αυτή η ημέρα θα μείνει χαραγμένη στην ψυχή μου. Η μέρα που γίναμε σύζυγοι. Σ’ ευχαριστώ για όλα». Ύστερα από λίγη ώρα, ο γάμος της είχε γίνει πρώτο θέμα στα sites, μια και κανείς δεν περίμενε τη συγκεκριμένη εξέλιξη στη ζωή της..
«Η αλήθεια είναι πως ήμουν σε μια σχέση για περίπου έξι χρόνια και χώρισα πέρσι τον Απρίλιο. Μέχρι το φθινόπωρο που μας πέρασε έμεινα μόνη μου. Πέρασα ένα δύσκολο καλοκαίρι. Είχα χωρίσει, βρισκόμουν σε περιοδεία με την παράσταση Mamma Mia και δεν είχα καθόλου χρόνο για διακοπές και χαλάρωση. Ήμουν χάλια, σχεδόν στα πατώματα. Από τον Οκτώβριο ξεκινήσαμε να βγαίνουμε με τον Αλέξη (σ.σ.: τον σύζυγό της). Βασικά ήμασταν φίλοι και συνεργαζόμασταν για αρκετά χρόνια. Είναι κιθαρίστας. Ουσιαστικά ήταν μια φιλία που εξελίχθηκε σε έρωτα. Μας γνώρισε ο συνάδελφος και φίλος Άλεξ Οικονόμου, που ήταν και ο κουμπάρος μας. Αν με ρωτούσες πριν από έναν χρόνο, δεν θα περνούσε ποτέ από το μυαλό μου αυτή η εξέλιξη. Αλλά η ζωή τα φέρνει διαφορετικά. Παρότι στην αρχή τού έψησα το ψάρι στα χείλη, κατάφερε να με τουμπάρει. Μόλις τον περασμένο Γενάρη γίναμε ζευγάρι και ύστερα από λίγους μήνες παντρευτήκαμε» αποκάλυψε η ίδια στο People.

Ο γάμος της Εύας με τον μουσικό και κιθαρίστα Αλέξη Μπούντρο έγινε ύστερα από έξι μήνες σχέσης. «Πολλοί ίσως να σκεφτούν πως όλα έγιναν νωρίς. Δεν είμαστε, όμως, είκοσι χρόνων. Από την άλλη, πάντα σκεφτόμουν πως θέλω κάποια στιγμή να κάνω τη δική μου οικογένεια, χωρίς αυτό να σημαίνει πως ο γάμος είχε γίνει αυτοσκοπός. Πάντα, όμως, φοβόμουν μη μείνω μόνη μου. Ίσως να οφείλεται στον χωρισμό των γονιών μου, όταν ήμουν 18 ετών. Γκρεμίστηκαν πολλά εκείνη την εποχή, διότι η οικογένειά μου ήταν πρότυπο για μένα. Με πείραξε πολύ ο χωρισμός τους κι ακόμα και σήμερα κάνω πολλή δουλειά με τον εαυτό μου πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. Βέβαια, μεγαλώνοντας κατάλαβα πως έπρεπε να γίνει για το καλό όλων μας».



 https://www.govastileto.gr/lifestyle/eva-tsaxra-o-gamos-meta-apo-molis-eksi-mines-sxesis-me-ton-aleksi-mpountro-ke-i-gnorimia-tous/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου