ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Τετάρτη 17 Ιουλίου 2019

Κόνι Μεταξά: Θα παρουσίαζε τηλεοπτική εκπομπή;


Κόνι Μεταξά: Θα παρουσίαζε τηλεοπτική εκπομπή;

Η Κόνι Μεταξά φωτογραφήθηκε και παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό «Playboy» και μεταξύ άλλων μίλησε για τις σχέσεις, για τους άνδρες της σημερινής εποχής, τα μελλοντικά σχέδιά της, ενώ αποκάλυψε και την επιθυμία της να γίνει παρουσιάστρια.
Εσύ πως αντιμετωπίζεις την κριτική;
Μπορεί να έχεις περάσει μια δύσκολη ημέρα, να έχεις τσακωθεί με ένα αγαπημένο σου πρόσωπο, και
όταν δεις ένα αρνητικό σχόλιο να σου «τα σκάσει» πολύ άσχημα. Αλλά σε γενικές γραμμές προσπαθώ να μην επηρεάζει η προσωπική μου κατάσταση τον τρόπο που θα απαντήσω σε κάποιον. Είναι απλώς μια άποψη ενός ανθρώπου που δεν με ξέρει.
Πως θα περιέγραφες τον εαυτό σου; Είσαι ανοιχτόμυαλη ή παραδοσιακή;
Είμαι ανοιχτόμυαλη σε όλα, εκτός από τις ανθρώπινες σχέσεις. Στις φιλίες και στις ερωτικές σχέσεις είμαι πιο παραδοσιακή. Νομίζω ότι κάποια πράγματα είναι βασικά και, όσο ανοιχτόμυαλος κι αν είσαι, παραμένουν σταθερά.

Πώς ορίζεις το «παραδοσιακό» στη σχέση σου;
Δεν θα μπορούσα να έχω ποτέ μια χαλαρή σχέση. Είμαι μονογαμική και δεν θα ανεχόμουν τίποτα διαφορετικό. Εννοείται πως είμαι μια χειραφετημένη γυναίκα. Δουλεύω και δεν περιμένω από τον άνδρα να με φροντίσει. Αλλά μου αρέσει να φροντίζω τον σύντροφό μου, να μαγειρεύω κτλ. και το ίδιο ακριβώς πράττω και με τους φίλους μου. Πιστεύω ότι αυτές οι αξίες δεν πρέπει να χάνονται.
Τι έκανες την τελευταία φορά για να φροντίσεις τον εαυτό σου;
Μασάζ.
Στα επαγγελματικά σου σε βλέπουμε σε ένα πάρα πολύ καλό mood. Ισχύει;
Ισχύει, ναι. Το πρόβλημά μου είναι ότι πάντα θέλω να κάνω παραπάνω. Ποτέ δεν μου φτάνει, πιστεύω ότι υπάρχει κι άλλος χώρος και για άλλες δουλειές. Πάντα πιστεύω ότι μπορώ να κάνω κάτι καλύτερο από ότι κάνω ήδη.

Μελλοντικά ποιος είναι ο στόχος σου; Πώς σκέφτεσαι τον εαυτό σου σε τρία χρόνια;
Δεν ξέρω γιατί είχα ένα συγκεκριμένο πράγμα στο μυαλό μου και τώρα έχει αρχίσει να αλλάζει Μάλιστα δεν ξέρω αν έχω αποδεχτεί πως πρέπει να αλλάξω αυτή την εικόνα που είχα μέχρι πρόσφατα ως στόχο.
Δηλαδή, τι στόχο είχες και πως τον άλλαξε;
Ο στόχος μου ήταν – και νομίζω πάντα θα είναι στην καρδιά μου- να είμαι ηθοποιός στην Αμερική. Αλλά πλέον τα πράγματα έχουν πάρει άλλη πορεία και δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό αυτό το όνειρο πια.
Φαντάζομαι ότι, πως πέρα από μια σειρά, μια τηλεοπτική εκπομπή θα την έκανες…
Το είχα ψάξει λίγο αυτό το θέμα και αν, και είμαι αρκετά ομιλητική και με θράσος, δεν ξέρω αν με εκφράζει απόλυτα. Για πάνελ σίγουρα όχι, αλλά ίσως παρουσιάστρια. Θα το σκεφτόμουν σε μια εκπομπή τύπου Ellen DeGeneres ή Jimmy Fallon. Δεν υποτιμώ το πάνελ αλλά δεν με εκφράζει. Δεν είμαι άνθρωπος που κάθεται και κράζει χωρίς λόγο, ειδικά αν δεν τον ξέρω τον άλλον.
https://www.govastileto.gr/lifestyle/koni-metaksa-i-apokaliptiki-fotografisi-gia-to-playboy/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου