ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Κυριακή 21 Ιουλίου 2019

Δανάη Παππά: «Πιστεύω πως οι πιο ωραίες στιγμές είναι οι αναπάντεχες!»


Δανάη Παππά: «Πιστεύω πως οι πιο ωραίες στιγμές είναι οι αναπάντεχες!»

Για την φιλία μεταξύ γυναικών , αλλά και για την διασκέδαση στην προσωπική της ζωή, μίλησε στο περιοδικό Omikron η Δανάη Παππά.
«Αν διασκεδάζουν καλύτερα οι άνδρες ή οι γυναίκες μεταξύ τους, αυτό έχει να κάνει με την παρέα.
Στη δίκη μου παρέα, ας πούμε, είμαστε mixed -και άντρες και γυναίκες- και για εμένα διασκεδάζουμε καλυτέρα από οποιαδήποτε άλλη παρέα, έτσι όπως είμαστε… (γέλια).
Θυμάμαι μια φορά που βγήκα με τις φίλες μου έξω – χωρίς να έχουμε ιδιαίτερη όρεξη. Καθώς η βραδιά κυλούσε πολύ ήσυχα με συζήτηση, γιατί είχαμε να τα πούμε καιρό, φεύγοντας από το μαγαζί όπου ήμασταν για να πάμε στα σπίτια μας ακούσαμε το «Gucci Φόρεμα» από ένα άλλο μικρό μαγαζάκι και -ως τρελές fans αυτών των τραγουδιών- πήγαμε να δούμε «τι παίζει».. Αρχίσαμε να χορεύουμε και καταλήξαμε να γυρίσουμε σπίτι το πρωί! Πιστεύω πως οι πιο ωραίες στιγμές είναι οι αναπάντεχες!


Για μένα διασκέδαση δεν είναι απαραίτητα να βγω έξω και να παρτάρω. Μου αρέσει να περνάω ποιοτικό χρόνο με τους φίλους μου και -το πιο σημαντικό- να ξεχνάω να δω το κινητό μου!
Δεν ξέρω αν διασκεδάζω διαφορετικά τώρα, από ό,τι όταν ήμουν 18 χρόνων. Σίγουρα, όσο περνούν τα χρόνια, γίνομαι όλο και πιο σπιτόγατα!
Η φιλία είναι κάτι το ανεκτίμητο για μένα. Αν με ρωτούσες όταν ήμουν στο σχολείο, δεν πίστευα καθόλου στη γυναικεία φιλία γιατί ποτέ δεν κατάφερα να δεθώ πραγματικά με κάποια κοπέλα και να μη χαλάσει κάπως η σχέση μας. Έτσι νόμιζα τότε. Αργότερα όμως, στη σχολή χορού όπου σπούδαζα, ήρθα σε επαφή με άτομα που είχαμε κοινά «θέλω» -τον χορό- και περάσαμε καταστάσεις που μας έφεραν πραγματικά κοντά με κάποιες κοπέλες, με τις οποίες κρατάμε πολύ στενή επαφή και αντέχουμε στον χρόνο που περνά. Οπότε τώρα, ναι, πιστεύω στη γυναικεία φιλία!
Οι γυναίκες, από τη φύση μας, έχουμε το μητρικό ένστικτο όποτε σε σοβαρές συζητήσεις ή αν κάποια από την παρέα έχει πρόβλημα, πιστεύω πως βγαίνει μπροστά η ανάγκη να προστατεύσουμε τη φίλη μας σαν να είναι παιδί μας. Οπότε αντιμετωπίζουμε διαφορετικά τις καταστάσεις και “τα λέμε” διαφορετικά από ό,τι οι άντρες.»




 https://www.govastileto.gr/lifestyle/danai-pappa-pistevo-pos-i-pio-orees-stigmes-ine-i-anapantexes/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου