ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Σάββατο 15 Ιουνίου 2019

Πηνελόπη Αναστασοπούλου: Ποζάρει με μπικίνι χωρίς ίχνος ρετούς!


Πηνελόπη Αναστασοπούλου: Ποζάρει με μπικίνι χωρίς ίχνος ρετούς!

Η Πηνελόπη Αναστασοπούλου ανήκει στην κατηγορία των γυναικών που έχουν σχολιαστεί πολλές φορές για τα κιλά τους, χωρίς ωστόσο εκείνη να ασχολείται με όσα ακούγονται και γράφονται. Η
γνωστή ηθοποιός έχει αποκτήσει δύο κόρες με τον σύζυγό της, Φώτη Μπερνάντο, οι οποίες φυσικά αποτελούν την μοναδική τους προτεραιότητα. Η Πηνελόπη Αναστασοπούλου μπορεί να λατρεύει την δουλειά της, όμως τον τελευταίο καιρό έχει αφοσιωθεί στην μητρότητα.
Το μεσημέρι της Παρασκευής, η ηθοποιός αποφάσισε να κάνει μια ξεχωριστή ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram δημοσιεύοντας μια φωτογραφία χωρίς photoshop. Η Πηνελόπη Αναστασοπούλου ποζάρει με λευκό μπικίνι και μας δείχνει το σώμα της χωρίς ίχνος ρετούς σημειώνοντας:
«To σώμα μου. Το σώμα μου είναι μαγικό. Με πάει εκεί που θέλω, πονάει, αντέχει, αλλάζει, προσαρμόζεται, γεννάει, θρέφει, χτυπάει, σηκώνεται, πληγώνεται, επουλώνεται… Κουβαλάει την ψυχή και το μυαλό μου. Τα παιδιά μου. Την αγάπη και το συναίσθημα μου. Το σώμα μου το υπερασπίζομαι όταν θέλει χρόνο, το ακούω. Κανέναν άλλο δεν ακούω. Σου προτείνω να κάνεις το ίδιο».
https://www.govastileto.gr/lifestyle/pinelopi-anastasopoulou-pozari-me-mpikini-xoris-ixnos-retous/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου