ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2019

Γρηγόρης Αρναούτογλου: Μιλάει ανοιχτά για τη σχέση του με την Νάνσυ Αντωνίου!


Γρηγόρης Αρναούτογλου: Μιλάει ανοιχτά για τη σχέση του με την Νάνσυ Αντωνίου!
Στην εκπομπή «Ευτυχείτε» μίλησε ο παρουσιαστής του ΑΝΤ1, Γρηγόρης Αρναούτογλου και μεταξύ άλλων μίλησε για την προσωπική του ζωή.

«Υπήρξα και μη σταθερός στην προσωπική μου ζωή… δεν θέλω να απολογηθώ γιατί όσο ήμουν ελεύθερος και νέος ποτέ δεν μπήκα στην διαδικασία να κοροϊδέψω, δεν υποσχέθηκα εγώ κάτι… δεν υποσχέθηκα γάμους.

Με την Νάνσυ Αντωίου είναι μία πολύ μεγάλη ιστορία, όποιος δεν την ξέρει δεν θα την καταλάβει.

Με τον γάμο που μου λες, δεν έχω αποκλείσει εγώ τίποτα στην ζωή μου, ποτέ!» είπε χαρακτηριστικά ο Γρηγόρης Αρναούτογλου.


https://www.govastileto.gr/lifestyle/grigoris-arnaoutoglou-milai-anikta-gia-tin-sxesi-tou-me-tin-nansi-antoniou/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου