ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2019

Η Εύη Βατίδου κατακεραυνώνει τους κριτές του GNTM!


Η Εύη Βατίδου κατακεραυνώνει τους κριτές του GNTM!

Δηλώσεις στις τηλεοπτικές κάμερες έκανε η Εύη Βατίδου. Όταν οι δημοσιογράφοι τη ρώτησαν αν θα άφηνε την κόρη της να δηλώσει συμμετοχή στο GNTM, εκείνη απάντησε ιδιαίτερα ειρωνικά λέγοντας: «Στο συγκεκριμένο, το ελληνικό Next Top Model δεν θα την άφηνα. Δεν θα τους έκανα τη
χάρη. Σιγά μην αφήσω το δικό μου το παιδί να το κριτικάρουν αυτοί. Είσαι καλά; Με τίποτα!».

Όταν, μάλιστα, τη ρώτησαν αν θεωρεί ικανές τη Βίκυ Καγιά ή την Ηλιάνα Παπαγεωργίου ώστε να κρίνουν ένα νέο κορίτσι αρχικά σχολίασε «Ούτε καν!» ενώ συμπλήρωσε: «Είμαι η Εύη Βατίδου και θα αφήσω το παιδί μου να το κριτικάρει η συγκεκριμένη επιτροπή; Ε, όχι ρε παιδιά! Συγγνώμη κιόλας».



Ενώ όταν ρωτήθηκε αν θεωρεί ικανές τη Βίκυ Καγιά ή την Ηλιάνα Παπαγεωργίου για να κρίνουν ένα νέο κορίτσι σχολίασε «Ούτε καν!» ενώ συμπλήρωσε: «Είμαι η Εύη Βατίδου και θα αφήσω το παιδί μου να το κριτικάρει η συγκεκριμένη επιτροπή; Ε, όχι ρε παιδιά! Συγγνώμη κιόλας».

Όσον αφορά ενδεχόμενο δικής της συμμετοχής ως κριτής του συγκεκριμένου show, είπε: «Εγώ στην κριτική επιτροπή θα πήγαινα και θα το έκανα και πολύ καλύτερα» ενώ συνέχισε: «Η Βίκυ ξέρει πολύ καλά τη δουλειά της, αλλά ο τρόπος που μετέδωσε όλο αυτό ήταν πολύ λάθος. Έπρεπε να κοπεί κιόλας!».




https://www.govastileto.gr/lifestyle/i-evi-vatidou-katakeravnoni-tous-krites-tou-gntm/




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου