ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Δευτέρα 11 Ιουνίου 2018

Brooke Shields: Έχει δεχθεί body-shaming από την ίδια τη μητέρα της


Brooke Shields: Έχει δεχθεί body-shaming από την ίδια τη μητέρα της

Μπορεί να υπήρξε ένα από τα διασημότερα σουπερμόντελ του κόσμου, αλλά η Brooke Shields αποκαλύπτει πως έχει δεχθεί έντονη κριτική για το σώμα της και μάλιστα από την ίδια τη μητέρα της.

Το 52χρονο μοντέλο φωτογραφήθηκε για το Porter Edit, όπου μεταξύ άλλων, μίλησε για τη σχέση με τη μητέρα της, Τέρι, που υπήρξε επίσης μάνατζερ της από όταν ήταν παιδί. Όπως είπε, ήταν εκείνη που την έκανε να αμφιβάλλει από πολύ μικρή για το σώμα της. «Η μητέρα μου μεθούσε και μου έλεγε: "Γιατί δεν κουνάς τα χοντρά σου οπίσθια;". Οπότε πάντα πίστευα πως είναι χοντρά», λέει η Brooke Shields, την οποίας η μητέρα πέθανε το 2012 μετά από πολύχρονη μάχη με τον αλκοολισμό.



Όπως εξηγεί στη συνέχεια της συνέντευξής της, εκείνος που τη βοήθησε να δει επιτέλους θετικά το σώμα της ήταν ο σύζυγός της, ο σεναριογράφος Κρίς Χέντσυ με τον οποίο είναι παντρεμένη εδώ και 17 χρόνια. «Πάντα έφευγα με την όπισθεν από τα δωμάτια και αυτός μου έλεγε, "Όχι, θέλω να σε χουφτώσω". Χαιρόταν και τη θηλυκότητα και το σώμα μου. Και εγώ είχα ανάγκη από έναν άντρα να με τιμά», λέει η ίδια.




http://www.govastileto.gr/lifestyle/brooke-shields-exi-dex8i-body-shaming-apo-tin-idia-ti-mitera-tis/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου