ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Κυριακή 17 Ιουνίου 2018

Συγκλονίζει η Νάνα Μούσχουρη: «Έπαθα μια πολύ σοβαρή αρρώστια. Τα μαλλιά μου έπεσαν…»


Συγκλονίζει η Νάνα Μούσχουρη: «Έπαθα μια πολύ σοβαρή αρρώστια. Τα μαλλιά μου έπεσαν…»

Η Νάνα Μούσχουρη σε μια σπάνια εξομολόγηση μίλησε στη Σάσα Σταμάτη και στην εκπομπή «Ooh La La» για ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε. Η γνωστή καλλιτέχνιδα αποκάλυψε παράλληλα πως φοβήθηκε τον θάνατο, αλλά πλέον έχει αρχίσει και εξημερώνεται.


«Είμαι 84 ετών, τον Οκτώβριο θα μπω στα 85. Η αλήθεια είναι ότι είχα αρχίσει να παχαίνω όπως όλες οι γυναίκες μετά από έναν ορισμένο χρόνο, αλλά έπαθα μια πολύ σοβαρή αρρώστια. Ήταν μια πολύ σοβαρή αρρώστια, ας το ξεπεράσουμε αυτό. Τα μαλλιά μου έπεσαν, κατά κάποιο τρόπο. Τα περισσότερα μαλλιά και έχασα πολλά κιλά. Φοβήθηκα τον θάνατο και τώρα έχω αρχίσει να εξημερώνομαι», εξομολογήθηκε η Νάνα Μούσχουρη.


http://www.govastileto.gr/lifestyle/siglonizi-i-nana-mousxouri-epa8a-mia-poli-sovari-arostia-ta-malia-mou-epesan/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου