ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Δευτέρα 11 Ιουνίου 2018

Η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου φωτογραφίζεται με μπικίνι και προκαλεί πανικό


Η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου φωτογραφίζεται με μπικίνι και προκαλεί πανικό

Η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο Instagram δημοσίευσε μια φωτογραφία με μπικίνι και έδειξε ότι η γοητεία είναι ανάλογη με την φροντίδα που δείχνουμε στο σώμα μας αλλά και στον εσωτερικό μας κόσμο.

Στα 50 της χρόνια, η ηθοποιός διανύει μια από τις πιο ισορροπημένες φάσεις της ζωής της. Οι αναλογίες εντυπωσιάζουν. «Life is a beach» έγραψε ως λεζάντα στη φωτογραφία της και τα σχόλια για το καλλίγραμμο σώμα της, έπεσαν βροχή.

Σε παλαιότερη συνέντευξή της στο περιοδικό People, η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου είχε αποκαλύψει τα δικά της μικρά μυστικά ομορφιάς που την κρατούν σε φόρμα και δίνουν λάμψη στο πρόσωπό της.

«Στο νεσεσέρ μου έχω πάντα την ενυδατική κρέμα προσώπου. Προτιμώ τις φαρμακευτικές κρέμες από τις καλλυντικές. Όταν έχω διάθεση, επιλέγω να τονίζω τα ζυγωματικά και τα χείλη μου. Το δικό μου μυστικό ομορφιάς είναι η μονοθεραπεία. Ξεκίνησα να κάνω στα 28 μου και για δύο χρόνια έκανα συστηματικά, προκειμένου με το πέρασμα του χρόνου να κρατηθεί ο ιστός σε καλή κατάσταση. Πλέον κάνω μία φορά το χρόνο. Προσέχω πάντα τη διατροφή μου, χωρίς να στερούμαι τις αγαπημένες μου τροφές. Το πρόγραμμά μου περιλαμβάνει κοτόπουλο ψητό με σαλάτα, αλλά και λαδερά, που έχουν μεγάλη θρεπτική αξία. Επίσης, επιλέγω μακαρόνια χωρίς γλουτένη. Για τη γυμναστική μου προτιμώ την ashtanga yoga, που γυμνάζει άψογα το σώμα και φέρνει ψυχική ισορροπία. Επίσης, ανακάλυψα τη μέθοδο EMS, μια καινοτόμο μορφή άσκησης που γυμνάζει όλες τις μυϊκές ομάδες του σώματος μέσω ηλεκτρικής διέγερσης».



http://www.govastileto.gr/lifestyle/i-aleksandra-paleologou-fotografizete-me-mpikini-ke-prokali-paniko/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου