ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Τετάρτη 9 Μαΐου 2018

Εγκεφαλικό υπέστη ο Γιάννης Φλωρινιώτης


Εγκεφαλικό υπέστη ο Γιάννης Φλωρινιώτης

Εγκεφαλικό υπέστη την περασμένη εβδομάδα ο Γιάννης Φλωρινιώτης, όπως αναφέρει η Espresso, και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο από τα τρία παιδιά του, ενώ την Πέμπτη πήρε εξιτήριο.

Όλα ξεκίνησαν όταν ο τραγουδιστής ενημερώθηκε πως δεν δικαιούται την τιμητική σύνταξη που
δίνει το υπουργείο Πολιτισμού!



«Αυτό με στενοχώρησε πάρα πολύ και έπαθα το εγκεφαλικό. Από ό,τι μου είπαν οι γιατροί, αν με χτυπούσε κάπου αλλού, θα έμενα παράλυτος, επηρέασε όμως σε μεγάλο βαθμό την όρασή μου. Δεν καταλαβαίνω γιατί ενώ τόσοι έχουν πάρει τιμητική σύνταξη, κόβουν εμένα, που ήμουν ο πρώτος που έφερε επανάσταση στον χώρο, δημιουργώντας σχολή με το στυλ μου για πολλούς καλλιτέχνες και ακόμη και σήμερα ο κόσμος με ακολουθεί και με αγαπάει», δήλωσε, μεταξύ άλλων, στην εφημερίδα ο Γιάννης Φλωρινιώτης.


 http://www.govastileto.gr/lifestyle/egefaliko-ipesti-o-gianis-floriniotis/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου