ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Παρασκευή 4 Μαΐου 2018

ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΖΗΛΑΚΑΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ!!!




 Πόσα χρόνια τραγουδάς

1) Τραγουδάω κοντά 16 χρόνια. 


 Πριν λίγο καιρό κυκλοφόρησε το νέο σου τραγούδι πεσμας λίγα λόγια

2) Το τραγούδι μου λέγεται "Στον τοίχο μια γροθιά" Σε στίχους : Κρυστάλας Λοΐζου και μουσική του
Ιωακείμ Ασλανίδη τους οποίους τους ευχαριστώ πάρα πολύ που εμπιστεύτηκαν εμένα να το τραγουδίσω!! Είναι μία καθαρή λαϊκή ζεϊμπεκιά και χαίρομαι που αρέσει στον κόσμο!


 Αυτό τον καιρό τη ετοιμάζεις

3) Αυτό το καιρό συζητάμε για ένα ντουέτο με το οποίο θα ξεκινήσουμε σιγά σιγά να μπαίνουμε και στο στούντιο και γενικά έχω πολλά και όμορφα πράγματα για το μέλλον!! 


Οικογένεια ή καριέρα

4) Αν με ρωτούσε κάποιος πριν από 9 χρόνια η απάντηση θα ήταν καριέρα. Τώρα όμως προτεραιότητα είναι η κόρη μου και μετά όλα τα άλλα!!! 





Εχεις νιωσει να θες να ριξεις γροθια στον τοιχο οπως λεει και το τραγουδι σου

5) Νομίζω ότι ο καθένας μας έχει νιώσει να θέλει να ρίξει Στον τοίχο μια γροθιά. Ειδικά με όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας. Έτσι και εγώ!! Ήταν πολλές οι φορές που το σκέφτηκα..Ευτυχώς που το τραγουδάω συχνά και δεν το κάνω πράξη..ακόμα!! (Χα χα χα)



6 Τη σου αρέσει πίστα η κλαμπ για δουλειά

 6) Προσωπικά και από επιλογή μου έχω διαλέξει να είμαι εκτός πίστας. Μου αρέσει περισσότερο σε κλαμπ ή ταβέρνες..Έχω πιο καλή επικοινωνία με τον κόσμο είμαστε πιο κοντά..πιο ζεστά και πιο φιλικά!!


 ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου